Klachtbehandeling

Groenebeek BV gaat serieus om met eventuele klachten. Hieronder leggen wij u meer uit over het klachtbeleid dat Groenebeek hanteert.

Klachtenbeleid
Wij streven uiteraard naar tevreden klanten, maar het kan soms voorkomen dat u een klacht heeft over onze dienstverlening. Waar mensen werken, worden soms fouten gemaakt en dat kan heel vervelend zijn.

Bij klachten vragen wij u vriendelijk om uw situatie duidelijk te beschrijven in een e-mail. Wij zullen uw klacht serieus in behandeling nemen en u zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen 15 werkdagen voorzien van een reactie. Als na onderzoek blijkt dat uw klacht gegrond is, dan zullen we samen met u naar een passende oplossing voor uw situatie zoeken.

Het is vervelend als u een klacht wilt indienen, maar wij streven er eveneens naar om te leren hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Contact
Heeft u vragen? Neem dan contact met ons op.

© Groenebeek BV